به گفته مدیرعامل بانک توسعه تعاون:

55 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور

به گفته مدیر عامل بانک توسعه تعاون ، 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات این بانک در اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور پرداخت شده است.
تصویر 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: این بانک از بانک‌های فعال و پیشرو در اجرای مصوبات سفر استانی رییس محترم جمهور است، بیش از یکصد و ده هزار میلیارد ریال مصوبات سفرهای هیات دولت در سطح ملی بر عهده بانک توسعه تعاون بوده است که تاکنون بیش از ۵۵ هزار میلیارد ریال در سطح استان‌ها پرداخت گردیده است.

وی افزود: شش هزار میلیارد ریال پرداخت تسهیلات مرتبط با مصوبات سفر استانی هیات دولت به استان بوشهر است که بیش از 50 درصد تاکنون پرداخت شده است. طرح پرورش مرغ مادر، باز پرورش مرغ گوشتی و تولید جوجه یکروزه با ظرفیت 60 هزار قطعه با کارآفرینی آقای همتی نژاد در گناوه از جمله مصوبات سفر استانی هیات دولت بوده است که در طول یکسال تا ظرفیت 45 هزار قطعه آن هم اکنون آماده بهره برداری شده است که با حضور استاندار و مقامات استانی افتتاح گردید. این طرح با سرمایه گذاری 1200 میلیارد ریال به ثمر نشسته است که ششصد میلیارد ریال از طریق تسهیلات بانک توسعه تعاون است.

این مقام بانکی گفت: بانک توسعه تعاون استان بوشهر در اجرای تبصره 16 مرتبط با معرفی شدگان با کمیته امداد حضرت امام (ره)، سازمان بهزیستی، فرزندآوری، ازدواج جوانان و مسکن خانواده‌ها عملکرد صد در صدی داشته است، همچنین تسهیلات مشاغل خانگی نیز در حد 92 درصد و در تسهیلات موضوع بند الف تبصره 18 قانون بودجه 83 درصد محقق گردیده است.

شیخ حسینی در خصوص تسهیلات بانک توسعه تعاون در سطح ملی گفت: تاکنون بیش از 440 هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال 1402 پرداخت شده است، 90 درصد تعهدات بانک در حوزه‌های متنوع تکلیفی و حمایتی اعم از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، ازدواج جوانان، مسکن، فرزندآوری، طرحهای بودجه ای و تبصره ای پرداخت گردیده است، 68 درصد تسهیلات بانک به بخش تعاون تعلق گرفته است به رغم آنکه کماکان سهم بخش تعاون در منابع سپرده ای بانک بسیار کمتر از سطح موصوف است.

گفتنی است مدیر عامل بانک توسعه تعاون به اتفاق هیات همراه، طی سفر به استان بوشهر ضمن دیدار با مقامات اقتصادی استان، بازدیدهایی از طرحهای آماده بهره برداری داشته است و طی بازدید شعب بانک از نزدیک در جریان مشکلات، مسائل و فرصت های پیش روی شعب قرار گرفته است.

منبع: بانک توسعه تعاون

599333

مطالب مرتبط